Keresés ebben a blogban

2011. május 1., vasárnap

Majális

Ez a nap is jól kezdődött .... :). Még a szomszéd városban soha nem voltam vásározni, viszont 28 éve ismerem és tudom, hogy a környék legforgalmasabb majálisa. Hirtelen gondolattól vezérelve intéztem néhány telefont, így tárt karokkal vártak ma reggel ott. Klassz hely egyébként, hatalmas fenyők között, tóparton, tényleg mesébe illő táj, ha nem esik az eső...
Tegnap még nagy volt a mellényem és Zazáleának szerettem volna írni (huhh de jó, hogy nem tettem!), hogy "biztos" forrásból tudom; néha lehet némi eső, de alapjába véve olyasmi napunk lesz, mint szombaton volt, így ő készüljön nyugodtan a Goubára. 
Én sem tettem másként, ugyan reggel kicsit meginogva, de optimistán indultam el. Termékem van elég, kedvem is, lássuk hogy fogadnak itt. Aztán 9-kor elkezdett szemerkélni. Aranyosak voltak a szervezők, mert egy katonai sátrat kerítettek a fejünk fölé, így közvetlenül mi nem kaptunk a zuhéból, de a cuccok csak szívták magukba a nedvességet. Aztán rájöttem, hogy az egy dolog, hogy mi kaptunk a fejünk fölé sátrat, de a vásárlók nem, ezért nem is jöttek. Gyakorlatilag az árusokon-és a szegény népdal énekes, esernyős fiatalemberen a színpadon- kívül semmi mozgás nem volt. Így hatalmasat gondolva haza is jöttünk. Itthon aztán felállítottuk a saját bazárunkat és szépen kiakasztottunk mindent és mindenkit, hogy száradjanak, még ha közvetlenül nem is áztak, majd anyáknapja kikiáltásaként egy fincsi, hamar összerittyentett ebéd után egy jót szunytam. Volt némi lemaradásom. 
Mikor felébredtem, a gyerekek terülj-terülj asztallal fogadtak, ki salátát csinált, ki sütit sütött, volt virág, vers, könny meg minden ami ilyenkor (is) van.
Anyum most messzi országban van, így neki is írom, hogy igazán JÓL sikerült a nap, mert a benzinre valót összeszedtem :) és egy nagyon finit aludtam.
Amit viszont szeretnék megosztani veletek az egy gyönyörű ballagási csokor. 
Van nékem egy kedves barátném, akinek az éppen ballagó lánya sajna pollenallergiás. Vágott virág szóba sem jöhetett, így megvolt a feladat, álmodjak neki valami szépet, maradandót és vihetőt. 
Álmodtam.
Őt:




És hogy a barátnők se maradjanak virág nélkül, nekik is készült pár szál.
Most várom a visszajelzés, a fogadtatásról. Izgulok.

4 megjegyzés:

  1. ÓÓÓ ez valami fantasztikusan szép... és milyen ötletes:))) Nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  2. vacak idő volt, de voltak vásárlók, nem is értem, hogyan és miért :o)
    A csokor pedig rád vall, rád bizony! :o)))

    VálaszTörlés
  3. Annyira szép lett !!! Elnézegetnék én is itthon egy ilyen virágkosarat.

    VálaszTörlés
  4. Most egy kicsit szerénykedhetnék, hogy jaj meg nahát, de az igazság az, hogy élőben még jobb volt. Nagyon jól sikerült és azóta a barátném is telefonált, hogy igazán és fantasztikusan és nagyon!!! Nem sültem fel, megnyugodtam...

    VálaszTörlés